sreda, 7. julij 2010

Sanje na 08.06.2010 - Orkanska nevihta



Kataklizma. Čudna dogajanja na nebu. Plasti zraka so nenavadne. Nakazujejo se centri vrtinčastih vetrov. V zraku so ledene? vodne kapljice. Del neba postaja grozljivo črn. Preblisne me, da to neurje ne bo tako bežno in "nedolžno". Pobožala sem škrata. Bil je žejen. Hčerka mu je dala piti vodo, ki jo je potem nekaj izločil. Bil je hvaležen. Povedal mi je nekaj modrih misli. Začutim, da bi bilo dobro si najt zavetje. Morda bo močno pihalo, morda bo ledeno, morda bodo sekale strele. Vsi prisotni smo se oprijeli dolgega temnega šala, da bi se ne izgubili v črnih oblakih. Hčerko sem za vsak slučaj držala še za roko. Pred tem sem mislila, da bova utegnili priti domov, a v tisti smeri je bilo že vse črno. Popolnoma črno. Ne bi bilo pametno tja hodit. Tako smo se držeč se šala počasi pomikali čez travnik. Šli smo mimo nekega zgodovinskega napisa. Nekdo je ob tem pripomnil, da so morda tudi ti ljudje v preteklosti kdaj bežali pred kakšno kataklizmo, mi pa se v šolah učimo, da se jim je pripetilo kaj drugega. Prav hudo neprijetno je bilo gledati, kako se je nebo polnilo s popolnoma črnimi in gostimi oblaki.

Ni komentarjev:

Objavite komentar