sreda, 7. julij 2010

Sanje na 03.12.2009 - viharji, požari



Rečeno je bilo, da naj bi to bilo največje preseljevanje človeštva po paleolitiku. Ogromno ljudi nas je bilo na mednarodnem kampu nekje v Nemčiji oz. centralni Evropi. Nenadoma nas preseneti neurje. Orkanski veter, deževje... Ampak, tam, kjer se bila jaz, se je vnemala trava, gorelo je. Sledila sem dekletu, ki je hodilo po strugi potoka in upala na to, da ve, kaj počne. Zdelo se mi je, da bi lahko bila iz Indije ali Pakistana. Umikali sva se iz ogroženega območja pravokotno na širjenje katastrofe. Ko se mi je približal ogenj ali se je trava nenadoma vžgala blizu mene, sem stopila nanjo, jo pogasila in pohitela za dekletom. Rešili sva se. Tako kot mnogi iz centralne Evrope. Tudi iz Sahare so bežali ljudje. Hudo vroče je bilo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar